Kratluskerne

Seniorklubben – Kratluskerne – er åben for medlemmer af Passebækgårds Golfklub.

For at blive optaget som medlem, skal damerne være fyldt 55 år og herrerne 60 år.

Dit handicap må max være på 45

Der betales et årligt kontingent, som fastsættes på den årlige generalforsamling. Kontingentet er på nuværende tidspunkt fastsat til 200 kr.

Kratluskerne spiller mandag formiddag med løbende start fra kl. 8.30. Spillerne får tilsendt startliste, med holdopstilling og tidspunktet for start fredag før aktuel spilledag. Der skal afleveres scorekort, som bliver indberettet i golfboks. Sidste mandag i hver måned spilles med gunstart kl. 8.30. Mødetid alle mandage er 15 min. før starttiden.

Spilformen sidste mandag i måneden er en underholdende spilform. Efter spillet holdes månedsmøde med aktuelt nyt, fælles frokost og uddeling af præmier.

Sidste mandag i november spiller vi andespil og spiser julefrokost.

Der uddeles præmier til månedens spiller i herre og damerækken.

Spillesæson er fra april til udgangen af november.

Hvert år arrangeres spil på fremmed bane, samt et golfophold af 1–2 dages varighed.

Kratluskerne tager med glæde imod nye medlemmer.

Indmeldesle kan ske til formand Gerda Mejlby: mejlby@mail.tele.dk eller sekretær Anne-Mette B. Madsen: annemettebmadsen@gmail.com