Dameklubben

Hvem er vi og hvad foretager vi os

Vi er i dag omkring 15 medlemmer, som spiller golf om onsdagen fra ca. 1 april til 31 oktober.

I juli md. holder vi sommerferie.

Man spiller de onsdage, man har lyst/tid, og booker selv tid via Golf Box fra kl. 16.

Alle kvindelige medlemmer af Passebækgård Golfklub, kan blive medlem af Dameklubben. Så er du ny i klubben, kan det være en god og tryg måde, at komme i gang på. Dameklubben støtter og gør en indsats for, at være behjælpelige omkring Golf spillet og reglerne.

De ugentlige matcher er yderlige en god lejlighed til, at få spillet nogle runder med andre. Samt være med til, at skabe nye golf bekendtskaber eller dyrke de gamle.

Efter vores spillerunde, nyder vi gerne et glas sammen, mens snakken lystigt går.

Månedens spil og fællesspisning

Den sidste onsdag i måneden spiser vi sammen, efter en dyst på banen. Hvor vi spiller månedens spil, og får afprøver andre spilleformer.

Ved samme lejlighed uddeles lidt præmier til månedens spiller m.m. Og da vi er en social klub, kan man kun blive kåret en gang.

Det kræver dog, at man er til stede på dagen.

Dameklubben arrangerer også udflugter til andre klubber, samt en årlig tur med overnatning i løbet af sæsonen for at styrke det sociale liv. Derfor vil såvel nye som gamle medlemmer af Passebækgård Golfklub have fornøjelse af at være medlem af Dameklubben.

Kontingent

Vi indbetaler et årligt kontingent på 250,- kr. som går til præmier / julefrokost.

Håber dette har vagt din interesse og ser frem til, at høre fra dig.

Kontakt oplysninger:

Birgit Henriksen